Indian Chief Vintage: Ocvokované sedlo a kožené brašny

Indian Chief Vintage: Ocvokované sedlo a kožené brašny


Ještě víc staré dobré Ameriky! Představujeme další kousek z modelové řady motocyklů Indian Chief.

Dolů

Zdobená sedla a kožené brašny jsou nejenom jedním z poznávacích znamení westernových koní, ale také základním vizuálním rozdílem mezi „obyčejným“ Indianem Chief Classic a modelem Vintage. 

High-tech v předválečném stylu

Stejně tak jako ve všech ostatních strojích Indian Chief s hrdým logem indiánského náčelníka na nádrži a předním blatníku, i u modelu Vintage jako ocelové srdce tepe zcela nově vyvinutý motor Thunder Stroke™ 111. Ten i přes svou moderní koncepci s rozvodem OHV navozuje vzhledem dojem spodového SV motoru z modelu Indian Big Chief, na který se snaží historicky navázat. 

Ve zkratce by se Indian Chief Vintage dal popsat jako „ ještě víc staré dobré Ameriky“. 

Krásný a výkonný motor, hluboké z plechu vytvarované blatníky byly u modelu Vintage doplněny jinak tvarovaným a z přírodní hnědé kůže vyrobeným sedlem. Parádu dělají ze stejně kvalitní kůže vyrobené, objemné a třásněmi a kovovými doplňky ozdobené brašny. Ovšem u Indianu dostává pojem „objemné“ trošku jiný rozměr. Ta díra, která na Vás vykoukne, když odkryjete vrchní díl, je opravdu obrovská.  

Tohle video sice představuje Chief Vintage model 2014, ale to vůbec nevadí. Navíc v něm krásně vidíte porovnání nového a starého Indiana

Takže kam dát zavazadla už vím. Ještě je třeba se rozhodnout, zda vyrazím sám nebo ve dvou. Vintage totiž nabízí obě možnosti volby.

Komfort pro osamělé vlky

Jako sólo jezdec bych si rozhodně vybral jednosedlo s kovovou mini opěrkou a stylovým nosičem nad zadním blatníkem. A kdybych se chtěl současně s vyjížďkou stěhovat a můj drobný majetek se nevešel do těch dvou obrovských brašen, rozhodně není nutné zoufat. Nabízí se možnost jednoduše namontovat na chromovaný nosič samozřejmě stylovou a Indiánskými logy vyzdobenou přenosnou brašnu, do které se kromě zubní pasty s kartáčkem, notebooku a kreditní karty vejde ještě spousta důležitých věcí.  

Připraven na vše – i na cestu ve dvou

Pokud však místo kožené brašny na nosiči potřebujete mít k útěku od každodenní všednosti za zády „baťůžek“ (manželku, partnerku, milenku – doplňte si každý sám), je zde možnost mít místo nosiče namontováno druhé sedlo. I na něm se s místem i pohodlím nešetřilo. 

Toto kožené křeslo (ve stejném stylu a kvalitě zpracování jako je sedlo řidiče) je možné doplnit opěrkou sahající do půlky zad. Ta kromě zajištění pohodlí brání „Baťůžce“ vypadnout směrem vzad, když by se jízda kochacím tempem stala příliš nudnou a ona si na chvilku lehce zdřímla. 

Pokud by bylo cestování s „Baťůžkou“ na úložný prostor náročnější a možnosti brašen Indianu Vintage by se zdály být vyčerpány, je tu poslední možnost záchrany. Motocykl lze vylepšit o brašničku na řidítka. Asi netřeba nijak zvlášť zdůrazňovat, že i ta je samozřejmě stylová, kožená s logem a sladěná do barvy. 

V tomhle oficiálním videu krásně vidíte všechny ty veledůležité drobnůstky, kterými si můžete svého Indiana vyšperkovat opravdu k obrazu svému...

S plexi nebo bez? Toť otázka…

Pro tento model jsou specifická nižší, do široka rozevřená řidítka Beach Bar. Ta kromě pohodlného ovládání motocyklu umožnují  před cestou model Vintage dovybavit i praktickým a opravdu rozměrným čelním plexi štítem. Co člověk ocení především, je snadnost jeho montáže a demontáže. Před každou vyjížďkou se tedy musíte rozhodnout, zda si necháte foukat do ksichtu a užívat si přímé ochutnávky mušího menu anebo namontovat plexi a tím se tomuto proteinovému přídělu vyhnout. A oceníte i to, že na vás doopravdy nefouká. 

Co na novém Indianu Chief Vintage není kovové, je kožené.  

A než na Indiana Chief Vintage našetříte, můžete ho zatím nosit na triku. Limitovanou edici triček s tímhle motivem najdete na našem eshopu.

Máte těch cvočků a třásní málo? Zkuste katalog doplňků.

Pro ty, kterým by se ocvočkování a otřásňování, které nabízí Vintage v základu, zdálo málo, je připravena kolekce doplňků. A z těch je možné navěsit třásně téměř na vše. Předním blatníkem počínaje, přes sedlo až k rozměrným plošinovým stupačkám. Jedinými limity jsou velikost peněženky a míra vkusu každého jednotlivce. 

Já tahle cingrlátka k radosti z ježdění nepotřebuji.  Ale některého z budoucích majitelů tohoto rozhodně impozantního motocyklu třeba zaujmou. Možnost volby je tu pro každého.

Fotografie: www.indianmotorcycle.com   

Petr Brábník

Petr Brábník

Jsem patriot, nacionalista a rebel. Mám rád motocykly s karburátorama, holky bez silikonu, pivo s pěnou a muziku naživo.

Všechny články autora

Ford F-series Harley Davidson: Trucky s duší chopperu

Ford F-series Harley Davidson: Trucky s duší chopperu

Vojta Dobeš , Nic není pro americké silnice tak typické jako pickupy a choppery. Dejte je dohromady, a vznikne esence Ameriky. Třeba jako pickupy Ford Harley Davidson.

Indián na válečné stezce

Indián na válečné stezce

Petr Brábník , /ROZHOVOR/ - Věta z titulku tohoto článku mě vždy napadne, když vyrazí na trať Jan Loučka se svým strojem Indian Scout v závodech Jízda pravidelnosti historických závodních motocyklů (JPHZM), kterých se už třetí rok sám účastním.

Indiánské odpoledne

Indiánské odpoledne

Petr Brábník , Značka Indian se vrací na český trh a obnovuje tak slavnou tradici. Než se podíváme na nejnovější stroje, chtěli jsme na vlastní kůži vyzkoušet, jak se jezdí na nejslavnějších modelech ze "zlatých časů".