A protože je léto v plném proudu, představme si Pearl Frush, výtvarnici, která svou zálibu v plavání a vodních sportech zhusta promítala do své tvorby. Ostatně co může být lepšího, než žádoucí pin-up girls v plavkách? Ačkoliv během svého života požívala Frush uznání vydavatelů i prodejců, byla vždy trochu ve stínu slavnějších kolegů. Důvody byly prozaické - malířka využívala nesnadno reprodukovatelný kvaš a vodové barvy, zatímco ostatní tvořili airbrushem.
Pearl se prý narodila v březnu roku 1907 v Iowě, vyrůstala však u Mississippi. Přesná životní data jsou dodnes těžko k nalezení, ví se, že byla několikrát vdaná, soukromý život si ale nechávala spíše pro sebe. Od malička nepustila z rukou tužku, studium umění v New Orleans tak bylo jasnou volbou. Zdokonalovala se poté ve Filadelfii i New Yorku, posléze se připojila k rodině a začala studovat na Chicago Art Institute. Ve městě si také otevřela ve čtyřicátých letech minulého století svůj první ateliér.
Roku 1943 už byla jedním z hlavních výtvarníků Gerlach-Barklow Calendar Company a vytvářela série s výmluvnými názvy - Liberty Bellers, Sweethearts of Sports, Girls of Glamour aj. Roku 1947 představila cyklus Aqua tour, krásek umístěných právě do přímořské krajiny. Série trhala rekordy prodeje, což jí zajistilo značný komerční úspěch a také smlouvu s prestižním vydavatelstvím Brown & Bigelow. Poznávacím znamením bylo dokonalé, až fotografické propracování obličejů a právě sportovní tématika, ve které Frush dovedně zachycovala mládí a nezávislost dívek poválečných let.
Její krásky byly dokonalým spojením vzhledu hvězd filmového plátna a holky od vedle, nikdy však nesklouzla k laciné sexualizaci. Traduje se, že malířky často využívaly svého těla jako modelu a jejich pin-upky tak měly přirozenější zjev, zatímco malíři svým objektům značně přidávali na objemu – nepřekvapivě v oblasti hrudníku. Frush zemřela roku 1985, nezažila už tak bohužel dobu, kdy se k pin-upkám začala znovu upínat pozornost veřejnosti.