Elvis Presley byl jednou z prvních skutečných hvězd populární hudby - jeho bohatství bylo na tehdejší dobu nevídané a Elvis si ho dokázal patřičně užívat. Třeba nakupováním. Spousty okázalých aut.
První Cadillac - 1954 Cadillac Fleetwood Series 60
Když byl Elvis řidičem náklaďáku, snil o tom, že jednou bude mít jedno z těch dlouhých, nízkých a štíhlých aut, která ho na dálnici předjížděla. Že bude mít Cadillac. V roce 1955 si ho mohl poprvé koupit, i když zatím jen ojetý. Bohužel, první exemplář, který sloužil jako auto jeho kapely, skončil bídně. Požárem kdesi na cestách.
Růžový Cadillac - 1955 Cadillac Fleetwood Series 60
Když se řekně Elvis a Cadillac, nevyhnutelně se vám vybaví "růžový". Jako Fleetwood z roku 1955, který Elvis koupil nový a daroval ho své matce. Ta s ním ale nikdy nejezdila, protože neuměla řídit, a používala ho opět Elvisova kapela. Růžová barva nebyla tovární, Elvis nechal auto přestříkat.
BMW 507
Jeden z nejkrásnějších sportovních vozů všech dob si Elvis pořídil v roce 1958, kdy byl sloužil jako voják na americké základně v Německu. Protože ale neuměl německy, dopustil se nepříjemného omylu - myslel totiž, že cena v německy psané smlouvě (v přepočtu asi tři a půl tisíce tehdejších dolarů, nová 507 stála kolem 7 tisíc) je cenou nákupní. Ve skutečnosti šlo jen o pronájem a auto musel před odjezdem z Německa vrátit.
Rolls-Royce Phantom V
Na oslavu podepsání smlouvy s legendárním filmovým producentem Halem Wallisem si Elvis v roce 1961 koupil legendární a uctívaný Rolls-Royce. Slepice jeho matky ale Elvisovo nadšení nesdílely - naštvaně klovaly do svých odrazů v nablýskaném laku a nechávaly v něm nepříjemné stopy. Elvis, místo aby jako správný Jižan slepice zastřelil, nechával auto znovu a znovu lakovat.
1960 Cadillac Fleetwood Series 75 Limousine
Jeden z nejslavnějších Elvisových vozů - a dost možná i nejtypičtější. Na vrcholu své slávy Elvis potřeboval auto, které by bylo skutečným odznakem jeho postavení "krále rock 'n' rollu". Nechal si proto od legendárního úpravce George Barrise postavit opravdovou šílenost. Již tak superdrahou limuzínu Fleetwood Series 75 nechal nastříkat do perleťového laku, doplnit o zlaté detaily a do interiéru si poručil namontovat takové okázalosti jako byl telefon nebo čistič na boty. Později ho koupila nahrávací společnost RCA a používala ho k propagačním účelům. Dnes je tento Cadillac vystaven v Memphisu.
Mercedes-Benz 600
Ve své době byl Mercedes 600 nejluxusnějším autem světa. Byl extrémně drahý, extrémně precizně vyrobený a všechno důležité se pohybovalo díky hydraulice. Hydraulická okna, hydraulické sedačky, hydraulické víko kufru. Šestistovka byla také oblíbeným autem diktátorů a monarchů. Není divu, že Král rock 'n' rollu si pořídil také jednu.
Stutz Blackhawk
Mysleli jste, že retro vzniklo teprve nedávno? Omyl! Automobilka Stutz přišla s retro designem, který stavěl na tvarosloví šedesátých let, přidával k němu šílené cenovky, a pod to všechno skrýval vcelku obyčejnou americkou techniku, už na přelomu 60. a 70. let. Elvis si koupil Stutzů hned několik - a prvním z nich byl hned jeden z prototypů.
DeTomaso Pantera
Tato historka se traduje o několika Elvisových vozech, ale o italoamerickém supersportu nejčastěji. Když Pantera, kterou Elvis koupil své tehdejší přítelkyni, jednou odmítla nastartovat, začal do ní Elvis střílet z pistole. Hned na další pokus motor naskočil.
1977 Cadillac Seville
Poslední z desítek Cadillaků, které Elvis koupil. Cadillaky byly jeho nejoblíbenější značkou a nakupoval je nejen pro sebe, ale i pro své příbuzné, přátele a spolupracovníky. Občas dokonce koupil Cadillac i náhodnému kolemjdoucímu. Posledním Cadillakem, který si koupil, byl kompaktní, ale o to luxusnější a dražší model Seville z roku 1977.