Po představení nové modelové řady, jež se skládá ze tří stěžejních modelů Indian Chief Classic, Chief Vintage a Chieftain, tuto indiánskou rodinu rozšiřuje i fungl nový Indian Scout. Výraznou změnou je (podobně jako u hlavního konkurenta Harley-Davidsonu) nasměrování od klasických konstrukčních koncepcí více k moderním technologiím. Takže srdce tohoto rudocha tvoří historicky první vodou chlazený V-twin.
O tom, že to Indian se svým comebackem mezi elitu amerických motocyklových výrobců myslí skutečně vážně svědčí i fakt, že Scout 2014 je zcela odlišný motocykl, který prošel oproti svým třem mohutným bratrům výraznou odtučňovací kůrou a není tajemstvím, že by měl být hlavním prodejním rivalem konkurenčnímu HD Sportsteru.
Návaznost na historicky úspěšný název Scout je příjemná, i když se vlastně o žádného „skauta“ ve skutečnosti nejedná. Výrobce udává pohotovostní hmotnost 253 kg, která je ve spojitosti s vidlicovým dvouválcovým DOHC motorem o objemu 1133 ccm a sto koňskými silami při 8100 otáčkách dost pádným argumentem, že tento motocykl nebude žádný louda. Motor komunikuje se šestistupňovou převodovkou, která je dnes u většiny nových motocyklů běžným prvkem, takže Scout najde využití jak pro hbitou příměstskou dopravu, tak pro dálniční přesuny na delší vzdálenosti.