Na motorce jsem naposled seděl před patnácti lety a bohužel už si na žádnou v životě nesednu. Kyčelní klouby řekly dost a je po ptákách. Nicméně výstavy jako tahle jsou bezva příležitost potěšit voko, pokecat se spoustou známejch a jen tak mimochodem udělat pár fotek.
Výstavu Motocykl jsem vzal fakt narychlo, obvyklá pouť a všehochuť od triček přes zázračný brejle po korejský čtyřkolky mě ničím nezaujala a tak jsem zamířil co nejrychleji do levého pavilonu Veletržního paláce, kde bylo soustředěno všechno to, kvůli čemu jsem přijel. Bohemia Custom Bike 2015 byl letos ve znamení café racerů. Klasický starý anglický a italský sportovní mašiny z padesátejch až sedmdesátejch let, k tomu halda o něco mladších japončíků a samozřejmě i pár neoklasiků.
Záplava poctivýho železa z Milwaukee či Springfieldu (pro laiky Harleye a Indiany) stokrát jinak, nad některejma výtvorama nezbylo než kroutit nevěřícně hlavou. Boss Hoss s automobilovým V8 motorem z Chevroletu jsem viděl naživo poprvé. Nezklamali ani kamarádi z Rusty Pistons a kromě perfektního rozlehlýho stánku s kompletní kolekcí jejich stylovýho oblečení dovezli hordu více či méně orezlých ratrodů a hotrodů na čtyřech i dvou kolech. Příjemně strávené odpoledne.
Pár fotek najdete i s popisem v galerce a pokud by vám tam chyběl café racer našeho redakčního kolegy Petra Brábníka, tak si počkejte pár dnů na jeho článek, kde se dozvíte vše o tom, jak se taková mašina dá podomácku postavit, jak se s ní jezdí a jakou cenu vlastně na tý soutěži vyhrál.